4 thoughts on “Pokolenie Z

  1. Przypadło mi do gustu stwierdzenie pod koniec, że jesteśmy pokoleniem bez jakiejkolwiek opinii. Zajebiste. Ja też taki jestem i mam w sobie masę krytyki, którą teraz muszę wylać.
    Miejscami zdawać by się mogło, piszesz jakby młodzieżowo, ale zdania zdarzają się być przydługie i zbyt oficjalne. Za dużo narzekasz.

    Bardzo mi się spodobał Twój na konkurs do PZU. Artykuł też dobry. Zyskałaś właśnie stałego czytelnilka. Nie spieprz tego. Głosuję, zapisuję do zakładek i trzymam kciuki.

    Lubię to

Skomentuj

